BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 8, 2009

Freecycle

Hari ni aku nak cerita pasal sumber pendapatan secara tak langsung kami sekeluarga. Sebenarnya dah sebulan aku dan Ina memegang jawatan freecycler. Kerjanya cukup mudah, jimat dan hanya menggunakan sedikit tenaga dan kesabaran.
Caranya mudah sahaja, kita hanya perlu mendaftar dengan freecycle.org, dengan menggunakan email yahoo, pilih kawasan dan tunggu sahaja offer di mailbox yahoo anda. Walaupun dah ramai yang join tetapi masih ramai juga yang tidak tahu. Yang penting barang yang di iklankan semuanya FREE.
Selamat mencuba.

Alamari baju dan chest drawer merupakan harta rampasan kami yang pertama.(Greennford)



Tv ni kami dapat dekat Cowley Road.

Sofa yang besar gedabak ni kami dapat dekat Ickenham.

Almari tv ni kami dapat dekat Iver.

Tayar dengan sport rim ni pun aku sebat. Sama saiz dengan tayar kereta aku 15 inci.

Dan pada hari ini aku mendapat 3 jenis barang (bike, footstool dan sepasang kerusi) ditempat yang sama di Maidenhead Slough.

Sebenarnya ada 2 jenis barang lagi yang aku dapat (trampolin dan heater) yang tak dapat aku downloadkan disini.

2 comments:

Anonymous said...

ni barg2 free ke pak teh?
katmesia ada wat gak ek?

ida said...

Khubaib, aku tak nak freecycle br aku..aku nak jual..ko kenal sapa2 leh jualkan tak?