BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 22, 2009

Cerita minggu ini

Setelah sekian lama aku tak mengupdate blog aku ni, malam ni aku nak cerita sikit pasal apa aku dah lama tak mengupdate blog ni.

Pertamanya: Badan aku tak berapa sihat dalam minggu ni. Mungkin perubahan cuaca dari sejuk ke ala-ala panas yang menyebabkan satu keluarga aku tak berapa sihat. Masa mula-mula sampai dulu tak pulak aku demam, walaupun cuaca pada masa tu teramatlah sejuknya. Tapi bila dah berubah musim ni, tak boleh lak kena panas sikit, mulalah satu badan rasa macam nak demam. Mungkin dah lama tak rasa cuaca panas kot, tu yang badan tak boleh tahan tu. Manja betul badan ni. Tapi alhamdulillah keadaan dah beransur pulih, walaupun batuk dan selsema masih ada sikit. Tapi yang peliknya bangsa-bangsa kat sini macam tak pernah tengok matahari, punyalah melepak sakan, macam nak berkelah tepi pantai. Patutlah bila kat Malaysia diorang ni sakan berjemur tengah panas. Tapi tulah kelebihan yang Allah berikan kepada mereka yang tak de pada kita, tetapi kelebihan sebenarnya banyak kepada kita, tetapi tidak ada pada mereka.
Maka fikir-fikirkanlah...

Keduanya:Broadband aku sejak minggu lepas lagi dah tak berapa betul. Agak-agak bengong, macam agent rumah aku gak. Kadang-kadang ok tetapi selalunya ko. Mula-mula aku ingatkan lap top aku ada masalah, tapi bila guna internet sharing dengan Hp tak de problem pulak. Bayangkanlah sampai nak buka email pun susah, nikan pula nak mengupdate blog, lagilah payah. ish ish ish..sabar sabar. Dalam hati tu mulalah nak mengutuk, tapi nanti ada pulak orang yang marah. Kalau tak marah macamana!!!dahlah duit kena potong setiap bulan, kalau free tu lainlah ceritanya. ish ish ish sabar sabar. Berapa banyak sabar laaa. Tapi tak pe, sabar tu separuh dari Iman.
Maka fikir-fikirkanlah...

Ketiganya: Bila badan tak berapa sihat dan broadband agak-agak bengong maka aku pun tak de idea nak cerita kat blog yang tak seberapa ni. Tapi yang bestnya aku cerita, hari ni buat pertama kalinya aku berjaya membawa kereta ke Centre London. ish ish ish
Maka fikir-fikirkanlah
Berapa banyak fikirlahhh

0 comments: