BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 1, 2009

Camera SLR

Yeye yeye hari ni hari jadi aku....Ehh betul ke? sukati aku aje nak sambut bila. Mungkin kira ikut tahun Islam. Oklah itu semua tak penting, yang penting harijadi aku lambat lagi. Cuma hari ni aku nak cerita, aku dapat hadiah camera baru dari my lovely wife. He he he, dah tua-tua pun dapat hadiah. Sebenarnya dah lama aku nak beli camera (bak kata Ina camera yang pusing2 tu). Tapi biasalah kat Malaysia kalau tak de ribu-ribu tak yah cakaplah. Kesempatan ada kat sini dan harga pun murah kalau nak di bandingkan kat Malaysia maka Ina belilah 1 bukan 2 dan mustahil 3 dan tidak akan beli 4. Apa yang kau merepek tu Labuuu... Berapa harga tu tak yahlah aku beritahu sebab tak perlu kot. Tapi camera tu memang aku dapat murah kalau nak di bandingkan ditempat lain.

Inilah dia camera (pusing2) ada 2 lens dan satu set serba satu dan bukan serba hangus. Macam hantaran plak

Di sini aku nak buat ucapan kepada diri aku supaya gunakanlah camera itu sebaik-baik mungkin, walaupun aku tak berapa pandai mengunakan camera (pusing2) tu he he he. Semoga suatu hari nanti aku bolehlah dikategori sebagai pro.

0 comments: