BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 10, 2009

Abu Abbas ke sekolah

Setelah 5 bulan aku dan Ina menunggu panggilan dari sekolah, semalam merupakan hari pertama anak aku Abu Abbas Almursi pergi ke sekolah. Punyalah dia semangat nak pergi ke sekolah, sampaikan aku pulak yang rasa cuak, boleh ke mamat seorang ni gi sekolah. Tapi alhamdulillah, disebabkan keadaan sekolah dia yang begitu menarik(banyak mainan), jadi Abbas pun tak de masalahlah nak pergi sekolah. Siap dia tanya dengan aku sebab apa tak hantar dia ke sekolah lagi pagi ni.
Cumanya akulah yang parah sebab nak kena hantar dia ke sekolah. Sebab waktu persekolahan Abbas tak sama dengan Sumayyah. Abbas jam 12.45 baru masuk. Cuma waktu balik sekali dengan Sumayyah. Jadi senang aku nak ambil dua-dua sekali.
Walau susah macammana pun aku tetap akan hantar anak aku ke sekolah. Itu janji aku terhadap diri aku. Semoga Abbas menjadi anak yang berguna pada masa akan datang. Insyallah amin...

Sebelum pergi sekolah. Semangat berkobar-kobar.

Budak sorang ni pun pantang orang nak tangkap gambar. Mesti dia ada.

Asal main kat luar mesti kena selsema ish ish ish

Lepas balik dari sekolah. Orang lain sejuk, dia siap tak pakai jeket pun.

Kan betul aku cakap, dia ni memang pandai buat posing maut.

Ada hati nak naik basikal

Sumayyah ni basikal yang dia punya tak nak naik. Suka sangat dengan basikal yang kecil tu. Macam-macam

Yang tu barulah betul.Opie Opie

1 comments:

Anonymous said...

opi yang comel=)